Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Krister - 20 augusti 2009 21:00

 Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta över vissa mail. Men ibland blir man bara så irriterad. Hur dumma är folk egentligen...


 Fick i min mailbox ett brev som lovade mig 245 euro om jag skickade brevet vidare. Om jag skickade och detta vidareskickades skulle jag kunna på 10.000 EURO. Jo tack det hade ju varit bra. Bll Gates skulle i sin stora godhet pytsa ut av sin förmögenhet  till mig bara för att jag skickar ett brev vidare som innehåller hans namn.

 VARFÖR SKULLE HAN GÖRA DET?????


 Har genom åren fått de mest fantastiska erbjudanden. Gratis mobiltelefon, dator.... bara genom att vidareskicka ett brev. 


 Snälla ni som får denna typ av brev, ett gott råd: Skriv HOAX + (i detta fall Bill Gates) så får ni reda på om det är sant eller inte.


 Skulle kunna skriva något om alla som vidarebefodrar, men min mamma har lärt mig att har man inget gott att säga skall man vara tyst...


 Slutar därför med en liten vädjan: TÄNK innan ni vidareskickar, Är det troligt det som står? Om INTE:  K A S T A   B R E V E T  !!


Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards