Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Krister - 24 augusti 2009 20:33

 Att åka bil med Bella är ett äventyr!

Med "åka" menar jag att jag samtidigt är den som kör.

Sambon, sonen, Bella och jag fick för oss att köpa glass. OttoGlass givetvis. Så vi tog bilen till Åhus. Inga som helst problem på ditvägen.


 Bella fick en egen bägare. Men efter att ha nosat lite på glasskulan fnös hon och satte sig under soffan på torget istället. Var väl lite fundersam på var vi var någon stans.


 Mot slutet av min strut beslutade jag att testa om det gick bättre. Det gjorde det. Med god aptit slukade hon några bitar.


 Så var det då dax för hemfärd. Sambon, Bella och jag där fram. Men efter ett tag K R Ä V D E  Bella att få sitta i mitt knä istället för i sambons (JA JAG VET, man skall inte ha hundar i framsätet, men det är så mycket man skall...) Hon blev riktigt irriterad på  sambon som helt fredligt försökte avstyra det hela.  Så för att rädda en näsa så fick hunden sitta i mitt knä. LUGN det var en långsam väg!!

 Men det var tydligen inte så skönt som hon hoppats så efter mindre än någon minut så var hon tillbaka i passagerarsätet igen.


 PS till Carina: NEJ vi har inte hittat någon ännu... ;-)




Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards