Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Krister - 18 september 2009 20:08


  

  Idag fick jag -- jag är ju ensam hemma -- besök av den här lilla vännen.

Uppskattade dock inte om man blev för närgången..


    Utan gömde sig då så som bara dom kan..


Efter ett tag vågade den sig ner till  lite mer skymmande plats


  


 Men visst var det ett fint besök jag hade!!     

Av Krister - 18 september 2009 15:17

 Idag åkte sambon till Karlskrona och sina 3 barn där.  Tänkte därför att jag skulle locka med Bella på en lite längre promenadtur. Men se det gick inte alls det. Hon är van vid sina rutter och protesterar ganska kraftigt om man går utanför dessa.

 Fick med henne en LITEN extrarunda, men sen var det raka spåret hem igen.  Vi gick längs havet och där såg jag en ensam man i badbyxor springa omkring. Det finns människor till allt tydligen.


 Nu sitter jag och tar det lugnt ett tag efter promenaden, och väntar samtidigt på att tvättmaskinen skall bli klar. HInner nog med en till innan kvällningen.


 I natt  var det tydligen minusgrader för det var ett TUNNT lager is på bilrutan i morse. Dimman låg härlig över fälten.

Vi har en fin tid framför oss nu. Hösten. Kan man annat än gilla den vad gäller färger och temperatur...

Av Krister - 18 september 2009 15:06

 var ju ett rent kunskapsprov och borde givtvis sluta i minst VG. Tyvärr visade det sig att det var lite si och så med påläsningen så i verkligheten får jag nog vara glad åt ett G i slutändan.

 Dock tänker jag inte lova hela facebook en kryssning, för ibland bedöms prov väldigt annorlunda mot vad man själv tror...


 Filmen strulade så det bidde inget av det heller. Jag har sett filmen tidigare så jag lider inte nämnvärt av det dock.

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards