Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Krister - 12 november 2009 21:10

 Min sambo har blivit allvarligt sjuk. Hon vill möblera om. Inte i kväll utan "på sikt". HA


 Hon vill byta sovrummet mot biblioteket och göra nuvarande sov/arbetsrum till arbets/mysrum/bibliotek. 

 Bara en dubbelsäng som skall byta plats med sex bokhyllor med tillhörande böcker.


 Tur jag är sjuk idag...

Av Krister - 12 november 2009 14:49

  

Detta såg vi vid en skogspromenad härom dagen. Skogsväg med ganska liten biltrafik. "Bara" fiskare den här årstiden. Nackdelen är då att det är precis efter en kurva.


 


  


Rotvälta. Inte så jättestort träd, men man kan inte ta bort med enbart händerna.





Av Krister - 12 november 2009 13:07

 Idag har jag gjort en del uppgifter hemma. Jag känner mig krasslig så för min och mina klasskamraters skull är jag hemma idag. Denna del av undervisningen är i alla fall till stor del baserad på hemmastudier så det blir inte så stor skillnad.

 Enligt min lärare är det så att är det för få i klassen får det inte vara för mycket lärarstyrt, och nu är vi bara 6 i klassen.

 Dock finns ju mail och telefon så jag kan alltid få hjälp om jag kör fast..



Av Krister - 12 november 2009 09:34

 Det har blåst längs med min kust. Riktigt ordentligt enligt lokaltidningen.  Inte alls bra. En massa pengar som bara går upp i rök. Samt kostnader och inte minst TID för att ersätta det skadade.

 Ser i kommentarer till artikeln att vissa inte kan låta bli att glädja sig åt andras olycka. TRIST

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards