Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Krister - 15 november 2009 21:35

 Jag är lite konstig antar jag.  Satt och tittade på bilder från min sons bröllop. Har fått tillgång till "hovfotografens" bilder. Då fastnade jag för just denna bild...


 


 Paret åkte häst och vagn genon stan för att visa upp sin lycka. Tyvärr var det regnigt så det var i princip folktomt på gatorna... 



Av Krister - 15 november 2009 09:39

 Veckans Fototriss -- fler bilder här -- handlar om "fult". Detta är ju ett ämne som borde kunna engagera och framförallt få en att tycka till. För här det verkligen i betraktarens ögon vad som är fult och inte.

 Detta är i alla fall mitt bidrag

  

Sådant här vill jag inte se någon stans. vare sig under träd eller slängda på marken inne i stan!


  

 

Ska denna typ av skylt verkligen behövas? Visserligen bor jag "på landet" men inte lämnar man väl saker precis utanför tomten..


  

Bor som sagt på landet. Då bör man väl tåla hästar. Eller? Därför tycker jag denna skylt är mycket ful just där den står



Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards