Gammelsmurfen i Nyehusen

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Eftermiddagspromenad

Av Krister - 31 januari 2010 14:44

 Normalt när man tittar ut genom fönstret ser man någon som går förbi med sin lilla hund. Idag såg jag dock detta..



 Fast det var ärligt talat inte första gången det heller....  

 
 
modernaturmodernatur

modernaturmodernatur

31 januari 2010 14:53

Har faktiskt sett människor promenera med katter i koppel och även en bagge. (fårfarbror) Ödlor och kaniner kan man också ha i koppel.
En gång såg jag på tv en man gå på en gata med sin fru i koppel, men det var nog dolda kameran eller nåt sånt.

http://:modernatur.blogagratis.se

 
Madde

Madde

31 januari 2010 14:59

Hahaha! Så har jag nog aldrig tänkt på det tidigare. Men det var riktigt kul. Vi har själva ett litet ställe i närheten som är till för att barn ska kunna få umgås och lära känna djur. Så ibland går de förbi här också men jag har aldrig reflekterat över det på samma roliga sätt som du. Hehe!

Tack för kommentaren på min blogg också. Alltid lika kul med nya besökare!

Önskar dig/er en härlig söndag! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
gubbfan

gubbfan

1 februari 2010 10:08

Känner igen bilden på sätt och vis.
Hund som hund.
När min dotter fyllde 13 skaffade vi en häst (nåja det var väl mest ett föl) åt henne. Då kunde man se henne promenera runt med hästen så där.
Undrar om den hästen någonsin fattade att den var häst och inte hund eller människa.

http://Gubbfan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Krister - 5 januari 2018 17:12

                       Men även utanför centrala delarna...             ...

Av Krister - 11 februari 2017 13:45

   Har man tillbringat tiden mellan 17.45 och 23.50 på akuten/röntgen -- 6 timmar 'är det ju inte så farligt att vänta ytterligare bara 2 timmar. Får man kanske acceptera att Skånetrafiken har trafiksvårigheter även med taxi/färdtjänst en dag/natt ...

Av Krister - 11 februari 2017 10:30

   Onsdag  Efter arbetet. Nästan hemma från hundrundan. Kanske 500 meter kvar. Hälsade på man som i traktor plogade vägen Halt. PANG AJ AJ AJ Kom upp -- TROR jag. Vill jag minnas i alla fall. Nästa minne: på magen vid liten buske i ...

Av Krister - 4 februari 2017 19:11

        Potatis skalas, kokas och pressas                                Bacon, fläsk, och för bättre(?!!) smak Isterband tärnas I detta fall valdes fläskkarré istället för fläsk            Samt stekes tillsa...

Av Krister - 26 december 2016 09:33


   Tiden går. Den kattunge som hämtades 12 veckor gammal i augusti, växer så det knakar och fyller idag 7 månader.     I stort sett accepterad av alla. Även om Nilsson -- egentligen Pollux -- snart 10 år, ibland har åsikter om honom     ...

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards