Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Krister - 7 juli 2010 22:20

 Jag har nått den åldern då man behöver läsglasögon. Vilket man brukar märka när armarna inte räcker till när man försöker läsa.

 Har inhandlat ett antal billiga som jag lagt på strategiska ställen i huset. Så finns det där man behöver dom.

 Idag fattades det ett par på ett av mina ställen. Kunde inte begripa vart de tagit vägen.

 Lite senare när vi slutat leta hittade jag dom -- så brukar det ju vara -- ute på gräsmattan.  

 Vi misstänker starkt Thyko som har som favoritsyssla att bära omkring på saker. Härom dagen flyttade han tex en "restburk" av gräslök. Han såg att matte höll på med den och när hon ställde ner den bar han iväg den.

 Så han är starkt misstänkt även för glasögonstölden...


 Jag får sluta placera mina glasögon på låga platser

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards