Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Krister - 1 februari 2010 21:21

 Nu har vi haft vinter sedan innan jul.  En normalvinter i Skåne hade inneburit i bästa fall en vecka med snö. I år alltså betydligt mer än så.

 Man har "lovat" oss i Skåne 1-2 dm mer snö i morgon tisdag.

 Har inget emot snö, men det behöver ju inte komma mer hela tiden. Dessutom innebär snö i Skåne stora vägproblem om det blåser lite.

Av Krister - 1 februari 2010 21:15

 Det som för någon månad sedan verkade nattsvart kan tydligen ändra sig. AF och kommunen har nu ett samarbete som gett ett antal praktikplatser. Även sådant som passar mig som USKa. Ska träffa ansvariga hos båda dessa på fredag för vidare information.

 Intressant!


 Det är betydligt intressantare för mig att visa upp mig för kommunen än på en industri eller annat företag. Jag är ju trots allt utbildad till undersköterska och NÅN gång skall väl anställningsstoppet ta slut..


Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards