Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Krister - 5 februari 2010 17:10

 Var på AF idag för att prata "sysselsättning" för Fas 3. Det har visat sig att min kommun och AF fixat ett samarbete så att tidigare stängda platser numera är öppna. Detta är ganska nytt så det fanns förhoppningar om positivt besked när jag begav mig dit idag.

 Mycket trevlig kvinna från kommunen som registrerade mina önskemål och skall göra vad HON kan för att de skall förverkligas.

 Kommer ju inte i inledningsfasen att leda till ett arbete, men det är alltid lättare att komma vidare om man finns "inom organisationen". PLUS att det är viktigt att visa att man VILL arbeta och inte bara ta emot pengar utan egen insats. Får jag dessutom komma till någon av mina förslag blir det ju dessutom lättare att bli glad när man ger sig iväg på morgonen.


 Fick också positiv feedback om mig själv som person, och de fördelar HON såg hos mig, och DET är ju bra från en person som representerar en möjlig arbetsgivare. Alltid bra att höra andras  positiva saker hos en själv. Och som sades under mötet: Detta är ju en "branch" där det alltid behövs folk".

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards