Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Krister - 26 juni 2011 12:01

 I dessa dagar fulla av stress blir man ibland imponerad. Imponerad av att folk tar sig tid. Tid att gära ett FINT paket. Göra det lilla extra.

 Bara att hoppas att mottagaren hinner njuta innan papperet bara slits av igen...


   


Av Krister - 26 juni 2011 11:14

Denna bild är från en fiskaffär(!) Även om namnet här är felstavat delas det av mig. Därav just denna bild 


Denna bil hade säkert kunnat ses även på annan plats. Men varför blanda svenska och engelska?


  Hade visserligen inte hunden med mig. Hade jag det hade jag även haft påsar med mig. Men detta uppskattas. Finns på ett antal ställen i samhället



Tennisbanan har ett namn som förpliktigar...

    Undrar om det måste sökas bygglov   



  Liten affär men innehåller (nog) desto mer

Av Krister - 26 juni 2011 09:45

På midsommarbröllopet spelades bl.a denna fina musik



 



Av Krister - 26 juni 2011 08:50


 Vill man ha många kommentarer och gissningar skall man(jag) nog undvika detta enkla tema. Men eftersom jag precis har upplevt det så..


     

 

Vet att "bonusbilder" inte uppskattas. Men underverkat bara måste ses i sin helhet!!

Klicka på bilden och se den i större format :-)

Fler bilder att gissa på finns här

 


PS till er som möjligen INTE kunde gissa temat

"Bröllop"   DS

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards