Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Krister - 26 december 2011 18:59


 och dess "förkunnande" handlar denna intressanta artikel. Frågan är: varför är det så?

Av Krister - 26 december 2011 14:13

 jag tillhör INTE dom som springer benen av mig för att handla billigt under rean.

 Dels -- kanske främst -- för att jag inte känner för att köa en timma eller två innan öppnandet.

 Eller för att sedan "slåss" inne på rean med andra som vill fynda. (Varför inte nummerlappar innanför dörren så slipper man allt bråk och knuffande...)


 Men kanske främst för att jag numera blivit luttrad. Genom åren har skrivits spelatmeter om elkedjornas reklamblad. Som innehåller varor att handla på närmaste varuhus. Men som sedan inte ens finnsa på lager där. Eller kanske har funnits i enstaka exemplar.


 Kan därför inte säga att jag är förvånad över denna artikel i Aftonbladet.  Snarare förvånad över att folk går på det år efter år


 Fast i år är nog huvudorsaken den att vi klarar oss bra med vår "tjock-tv". Har dator som fungerar helt ok. Nyköpt -- ganska -- tvättmaskin. Plus inte pengar till diskmaskin....


Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards