Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Krister - 20 maj 2012 09:22


 Nåddes i morse av det tråkiga beskedet att en av dess medlemmar inte längre finns. Har känt till sjukdomen men slutet kom snabbt. Allt för snabbt.


Även om Änglarna -- och många runt omkring -- känner stor sorg, vet jag att det finns ett otal ljusa minnen att tänka på

Vila i frid A!!

Av Krister - 20 maj 2012 08:49


Cancer

 

  Denna jobbiga sjukdom. Slår till överallt och mot "alla". Hade först inte tänkt lägga upp triss denna vecka, men så nås jag av beskedet att en av Helge Änglars medlemmar dött av denna sjukdom. I magen. Han lämnade i går detta jordiska liv bara en kort stund efter det att han nåtts av beskedet om sjukdomen.


 Även personer i min familj har drabbats.


 Kort tid efter att jag gifte mig 1980 dog min svärmor och för mindre än 4 år sedan min frus faster.


 Finns fler att räkna upp men jag avstår.


 Bidrar istället med denna Tillsammans-Triss


Nytagen bild av Arwin och älskad matte



Denna "hund" såg vi för några veckor sedan på söndagspromenad


   

Här kan man verkligen tala om "Tillsammans"

Pulken i mars i år



Fler Tillsammansbilder finns här

 

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards