Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Krister - 1 november 2012 21:26


 Det är väl så att vissa dagar minns man. Alltså "man". Det påstås ju att män har svårt att komma ihåg tex bröllopsdagen. Så är det inte för mig.


 Kanske är det inte så konstigt eftersom den inträffade just 1 november. Kanske är det för att jag hade förmånen att fira denna dag i ytterligare 25 år. I dag skulle det alltså blivit 32a gången. Nu blev det inte så.

 Även om jag idag lever med en annan person har jag svårt att just idag känna riktig glädje trots det.

 Det finns ju många minnen genom åren.


  Inte minst har jag två underbara pojkar som väldigt fina minnen. Två pojkar som funnit två underbara kvinnor att leva ihop med.

 Det smärtar mig att deras mamma inte fick uppleva det.


 En av dem har dessutom fått en egen son. Det gör ont att veta att deras mamma inte heller fick uppleva detta. Hon älskade barn och hade verkligen tycket att DET varit något underbart att få vara med om. Sina två pojkar som hon älskade väldigt mycket.


 Dagen efter bröllopet togs ett familjefoto. Brudparet och respektive föräldrar.

Idag finns bara jag kvar av dem på bilden... Vilket också känns konstigt


 Även om jag lever ett nytt liv. Ett glatt liv. Med en annan fin kvinna. Kan jag en dag som denna inte låta bli att tänka tillbaka. Minnas att för 32 år sedan, idag, gifte jag mig...



Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards