Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Krister - 13 april 2013 15:02


 OJ Skyltar    Roligt och skrämmande på samma gång. Skyltar är väldigt mycket. Roligt eller bara informerande... DET är en av frågorna

 Tyvärr -- i detta fall -- bor jag på landet. En bra bit från aktuella skyltar. Så det är inte bara att gå ut och fotografera. Skulle vara gatunamnsskyltar då  möjligen....


 Så det får bli från lagret jag hämtar idag


 DÄR finns ju en hel del att hämta förstås.  Så detta blir mitt bidrag denna vecka


 

Fast frågan här är ju

ÄR det en skylt i egentlig mening?

Tänjer lite på begreppet och kallar det för en sådan

Denna jättehandboll fanns vid infarter runt om i kommunen för ett par år sedan när "vi" hade en grupp i handbollsVM




 

Möhippa under Kristianstadsdagarna

Därför förstår man att skyltens text inte var SÅ farlig som man kan förväntas tro...



 

Matmässa i min kommun

Behövdes verkligen denna skylt?

Fanns vid provsmakning av marmelader








Fler skyltar här

 



Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards