Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Krister - 26 april 2014 21:30


  OJ. Stort och spännande ämne. MOD. Kan verkligen vara spännande och lockar till annorlunda tänk. (hoppas jag att jag klarar av...)


 Detta blir i alla fall mina tre bilder i ämnet MOD


 

Fast det är kanske inte så modigt

Jag får ju för min fru....



 

Nej det är inte den lilla gossen som är modig. Men katten visar ett stort sådant

Eller är det kanske bara tålamod när lilleman blir för närgången

Tyvärr har jag ingen bild från när katten stolt visade upp sitt första byte.

Efter att ha varit innekatt i mer än 6 år gjorde han ett djärvt anfall och fick sitt första byte som utekatt.

En daggmask....

Katten är idag ca 15 år

 

Mod eller dumhet. Vet inte. 

Men förutom mig och kameran fanns även en hund i närheten.

Men ett kex är ju ett kex och då måste man ju våga lite



Fler bilder som visar mod

 

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Ovido - Quiz & Flashcards