Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Krister - 15 juni 2014 08:45

  

 Vatten.

 Detta viktiga ord.

 Hatat under sommaren när det kommer uppifrån och det är semestertider. Om man nu inte brukar jorden på något sätt: Yrkesmässigt eller för den egna lilla täppan.

 Lika älskat för dom som vill plaska omkring i det.


 Ett ämne som kan vara så mycket. Ett ämne där jag väldigt ofta finner motiv.


Men detta bli i alla fall mina tre bilder 


Finns det något roligare för en tvååring än att få göra så här

(Som farfar tar man sig friheter och tillåter saker som kanske föräldrarna varit mer tveksamma till.... Vad vet jag 



NÄSTAN dagsaktuell bild.

Vi har två tunnar av denna storlek, men funderar på ytterligare en

Har ett antal vattentörstande växter så vi känner lite av ett sug från dom


   

Vid Kronoskogen i Åhus (Naturområde/skog)

Bilden är från badplatsen strax utanför


Fler vattenrika bilder finns här

 

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards