Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Krister - 29 juni 2014 11:00


 Tydligen tredje gången för detta ämne. Noterar att jag deltog första gången men inte den andra. Så då får det väl bli nu också då...


 Portar/dörrar har jag ingen större möjlighet att nyproducera. Inte om det ska bli något intressant i alla fall


 Så det får bli lite skåpmat för min del



 

Börjar med den älsta bilden.

Wanås slott och deras konstutställning

Har inte varir där på ett par år men har för mig att just detta verk tillhör de som blir kvar år efter år.

Just denna bild är dock från 2011




 

Vet inte om detta är att betrakta som en port/dörr egentligen.

Men det är ju dock en ingång

Den finns i Tivoliparken i Kristianstad i alla fall



 

Denna entré finns vid en sjö i Ljungskile

Tillfällig(??) toalett är det i alla fall

Även om det inte går att låsa kan man i alla fall stänga in sig..



Fler dörrar finns här







Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards