Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg under oktober 2015

Av Krister - 24 oktober 2015 16:01


 Veckans triss väntar jag mig en del av. Stora delar av landet ser väl ganska lika ut, men jag förväntar mig åtminstone några snöbilder...


 Så här ser det i alla fall ut i min trädgård idag


Visserligen i en kruka, men krukan står ute

Hade också kunnat lägga ut en bild av våra hallonbuskar som har en hel del bär




 

Hade också kunnat lägga upp en bild av knoppar på samma ros

Eller för den delen vissnade rosbuskar




   

Valde denna bild

-- har 20talet ytterligare --

för att denna fågel tittar fram lite  blygt


Precis så här har jag det i Skåne just idag.

Strax söder om Åhus



Andra dagsaktuella bilder finns här

 

Av Krister - 17 oktober 2015 09:09


 RÖTT förväntar jag mig mycket av. Tävlingsdelen är dock för mig fullständigt ointressant :-)



 Detta blir min tolkning i alla fall. Ingen av bilderna är mer än 7 dagar gammal...


Internationell matmarknad i min hemstad.

Denna man försökte förtvivlat få passerande att köpa 8 olika

salamikorvar för endast 200:-

Eftersom styckepriset var 60:- så.....



 

Madamme Galen

Klättertrumpet

Ska blomma på sommaren men har knoppar och denna blomma just nu




   

Lite rött finns även på denna nya sedel




Fler röda bilder här

 

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards