Gammelsmurfen i Nyehusen

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Krister - 11 mars 2009 21:33

 Jahaja. Så var det slut för i år då. Men slut efter redan 4 matcher känns lite konstigt med tanke på det spel som Brynäs haft stundtals. I dagens match var man definitivt värd en seger, men målvakten räknas också till laget.

 Nåja bättre än i fjol så nästa år kan det ju bara bli bättre.


 Nu är det bara att hoppas på att Leksand tar steget upp. Äntligen. Brukar vara överlägsna i serielunken för att falla tillbaka i kvalet. Men i år ÄR det dax att äntligen gå upp. Igen.


 Hade ju varit kul om Växjö följt med dom upp. Säkra som sistalag som de är tippade.  Men det blir väl SSK som hänger kvar förstås.

  

Av Krister - 11 mars 2009 14:45

 Hur kan det komma sig att Arbetsförmedlingen i olika län har olika regler? I mitt län upphandlas min plats på en utbildning var 3e månad.

Vilket enligt uppgift betyder att jag inte kan vara helt säker på att få slutföra min utbildning. Åtminstone inte nödvändigtvis med samma klass. Eftersom skolan har 4 intagningar om året kan man undra vilka konsekvenser DET skulle få...Skall jag då börja i en klass som kommit längre i sin utbildning? Eller kanske kortare och därmed läsa om....

 I Blekinge, där jag har en studiekamrat kommande ifrån, har man dock köpt in hela utbildningstiden på en gång.

 Märklig värld vi lever i.... 

Tidigare månad - Senare månad

Min kamera

    

Presentation

Väder

Väder Åhus

Klocka

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gammelsmurfens gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bild


Skapa flashcards